1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin. 
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. 
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.
 

Oi, sain tällaisen Ainulta, joka on onnistunut koukuttamaan minut, vaikken monia lapsettomuutta käsitteleviä blogeja enää seuraakaan. Iso kiitos! Tämä poikkeaa nyt täysin kaikista muista kirjoituksistani, mutta olen niin häkeltynyt huomionosoituksesta, että menköön.

Olen oikeassa elämässä paljon muutakin kuin lapsellinen lapseton, mutta pitäydyn blogini aihepiirissä, joten satunnaisten faktojen listakin liittyy näihin asioihin.

1. Koen tällä hetkellä olevani blogimaailmassa pudokas. En oikein tiedä, minne kuulun ja kenen kirjoituksia seuraan. Olen äiti, muttei menneisyyteni ole minnekään kadonnut. Tunne vaikutti myös sihen, että päätin vihdoin perustaa oman blogin.

2. Olen löytänyt sairaalasta monta ystävää. Liekö syynä se, että olen viettänyt osastoilla paljon aikaa vai se, että yhteiset koettelemukset hitsaavat yhteen.

3. Neulakammoni ei ole vuosien saatossa eikä kaiken kokemani jälkeen hävinnyt. Jos saan valita, pistän kuitenkin mieluiten itse: silloin valta on itsellä.

4. Olen kokeillut raskaaksi tullakseni varmaan kaikki mahdolliset luomukonstit akrobatiasta greippimehuun. Tätä yksikään nettisivusto ei kuitenkaan tiennyt: myös Lontoon rakeilla voi olla tekemistä asian kanssa. Molemmat raskauteni alkoivat kerroilla, jolloin popsin siirron jälkeen rakeita. Vahva tieteellinen näyttö siis...

5. Toivon tällä hetkellä kovasti, että kolme pitkään raskautta yrittänyttä ystävääni vihdoin onnistuisivat.

6. Puhumme lapsettomuudesta edelleen avoimesti. Silti olen iloinen, että on ryhmiä, joissa olen vain yksi äiti muiden joukossa. Ehkä vähän skitsompi, mutta muuten melko tavallinen.

7. Näiden seitsemän kohdan keksiminen oli vaikeaa. En halua paljastaa liikaa, kun blogini kulkee vielä menneisyydessä. Enkä muuten vielä tiedä, mitä blogille tapahtuu, kun se saavuttaa tämän päivän.

Tunnustuksen minulta saavat Terapiaosasto, Perheillään ja Kahlaajatytön muistiinpanoja. Kaikilla erilainen elämäntilanne, mutta kuitenkin jotain tuttua. En nyt listaa viittätoista blogia, sillä laatu korvaa määrän.